冉.阿让

Teach Me To Love - Mono Inc.

存档灵魂:

Teach Me to Love
教我去爱

 

【歌词】

 

I want you to hurt me
But it's all just a shade of the dark
I'm afraid
Morning rain
And the one I left behind
哪怕是你无情的伤害
也胜过黑暗阴影的笼罩
我害怕
清晨寂寞冷雨中
留我孤单伫立 

I want you to hurt me
But I don't want to fall in mirage
Plastered grey Frowning strength
But your faith is what I find
哪怕是你真实的伤害
也胜过海市蜃楼的虚空
天空阴霾密布
唯你的炽热依然刺我醒

If you teach me to love
If you teach me to breathe
I'll paint the beauty
For all your needs
If you teach me to love
Promise you'll be stronger then
And I'll burn you with a love that never shades
如果你教我去爱
如果你与我共呼吸
我愿洗尽铅华
为你绽放光彩
如果你教我去爱
我愿付出全部
我愿与你燃尽挚爱烈焰

I want you to hurt me
I'm a casualty of your touch
A pierced dove
All alone With your crimson venting slow
我迷恋你的伤害
我是被你触动后的悲伤
一只伤心的白鸽
夜色孤独饮醉你的娇艳欲滴

I want you to hurt me
Cause my pain has drifted away
Blinking calm But I feel
Dust of salt from down below
我沉迷你的伤害
所有伤痛已逝水而去
静美光辉闪亮心田
如尘盐归苍海

If you teach me to love
If you teach me to breathe
I'll paint the beauty
For all your needs
If you teach me to love
Promise you'll be stronger then
And I'll burn you with a love that never shades
Yes I'll burn you with a love that never shades
如果你教我去爱
如果你与我共呼吸
我愿洗尽铅华
为你绽放光彩
如果你教我去爱
我愿付出全部
我愿与你燃尽挚爱烈焰 
是的, 我愿与你燃尽挚爱烈焰!

 


评论

热度(2)